Een update vanuit het zonnige Canberra! ☀️

2 maart 2016 - Canberra, Australië

Woensdag 24 februari vertrokken we vanuit Sydney naar Canberra, waar het gezin woont waar we de komende 5 maanden zullen werken als au-pair. Na een busreis van  ongeveer 3 uur kwamen we aan in Canberra, hier stond onze host mum Felicity ons al op te wachten. Die nam ons gelijk mee naar huis en liet ons ondertussen al wat van Canberra zien. Bij het huis aangekomen werden we voorgesteld aan de kinderen en Denise, de huidige au pair. Na een rondleiding door het huis, wat best groot is, gingen we onze spullen uitpakken. 's Avonds heerlijk pizza gegeten met zijn allen, aan tafel werden er volop grapjes gemaakt door de middelste van de 3 kinderen; why does de skeleton not go to the party? Because he had no body to go with! Het grapje werd vervolgens uren achter elkaar gemaakt! 'S avonds gingen we samen met Denise en Marjolijn naar Mount Ainslie, en daarna door naar Max Brenner (chocolate bar ). Vorige week donderdag voor het eerst met Denise meegelopen. Erg veel indrukken en erg veel onthouden, want de maandag daarop moesten we zelf! Vrijdag tot en met zondag zijn we altijd vrij, dus gingen we naar Belconnen mall. Dit is een heeeel groot winkelcentrum waar we gingen shoppen en heerlijk hebben gegeten. Vrijdagavond op stap met Denise en Marjolijn, was erg leuk en gaan wij zeker nog een keer doen! Iets wat typisch Australisch is, is Vegemite. Het is een broodbeleg, wat heel erg stinkt. Onze host mum vond dat we dit toch maar moesten proberen, and we did! Maar wel met kaas, cheesymite noemen ze dat haha! Eigenlijk was het nog best lekker! Onze eerste echte werkdag was afgelopen maandag, en verliep erg goed. Vanochtend hebben we de oudste naar school gebracht, op de bakfiets! Groot avontuur was dit want op zo'n bakfiets fietsen ziet er makkelijker uit dan dat het is! Maar we zijn allemaal veilig aangekomen.

Jullie zullen waarschijnlijk vanaf nu iets minder horen van ons omdat we natuurlijk druk aan het werk zijn, maar we houden jullie af en toe op de hoogte! Liefs van ons :)

1. Nathalie roozeboom:
    2 maart 2016
    Nou de vakantie zit er op voor jullie . Lekker aan het werk meiden het gaat vast goed komen . Heel veel plezier met jullie vrije tijd en het ontdekken van Australië . Hele verhalen hoeft toch ook niet elke keer . Foto's spreken ook
  2. Heit Johan:
    2 maart 2016
    Hoi Dames
    Alles gaat nog steeds prima zo te lezen zijn jullie prima terecht gekomen. Blijf genieten ook van jullie werkzaamheden natuurlijk.
    Groeten uit een minder warm Nederland.
    Johan
  3. Yvonne:
    8 maart 2016
    Net je verhalen even teruggelezen, wat een belevenissen! Geniet ervan. Groeten vanuit een zonnige Algarve.