Weer een update vanuit Canberra!

18 maart 2016 - Canberra, Australië

Het is nu alweer 2 weken geleden dat we iets van ons hebben laten horen, dus het word weer hoognodig tijd!

We zijn ondertussen helemaal gesetteld hier in Canberra. Het gezin waar wij zitten is super leuk! We doen heel veel leuke dingen met ze, zo zijn we bijvoorbeeld afgelopen vrijdag naar Enlighten festival geweest. Dit is een festival waar een park helemaal versierd is met lichtjes, en er mooie afbeeldingen op gebouwen worden geprojecteerd. Ook was er een night noodle market, waar we heerlijk hebben gegeten!

Zaterdag op zondag zijn we met het gezin naar Kalkite gereden, waar opa en oma een huis hebben in de bergen. We hebben kunnen genieten van een super mooit uitzicht, en hebben ook nog kangaroes gespot! :) Het huis was op loop afstand van een meer met een mooi strandje erbij, hier hebben we 2 keer heerlijk gezeten en genoten van de zon.

Maandag was het Canberra day, en waren wij nog een dagje vrij! We wilden even richting een park waar van alles te doen was, maar eerst gingen we nog even op de fiets naar de winkel. Toen we weer op de fiets stapten, kwamen we erachter dat de fiets een lekke band had. Door een oorbel, een mooie nog wel. Dat werd dus terug lopen. En geloof ons, dat is een behoorlijk stuk. Thuis aangekomen besloten we om zelf de band proberen te plakken. Google erbij, moest goed komen. Nee dus, het ziet er makkelijker uit dan het is! Nu staat de fiets nog steeds met een lekke band in de garage :( In de tussentijd was het al zo laat dat we niet meer naar het park konden. Dus toen besloten we verder te gaan met onze nieuwe verslaving, namelijk de serie Pretty Little Liars :D

Onze werkweek zit er alweer op, en dit weekend staan er ook alweer leuke dingen op de planning. Zaterdag gaan we Italiaanse dingen doen, waaronder lasagne eten, en 's avonds gaan we met de familie naar Skyfire, een vuurwerkshow!

Terwijl we dit reisverhaal schrijven zitten we in lange broek en vest, want het is vandaag serieus best koud en het regent de hele ochtend al. Het is hier officeel al herfst, al hebben we gehoord dat het rond deze tijd van het jaar hier nooit zo warm is. De afgelopen dagen was het namelijk steeds dik 20 graden. Dat treffen we weer! :)

Fijn weekend allemaal en groetjes van ons!

1. Nathalie roozeboom:
    18 maart 2016
    Band plakken tja dan mis je papa wel even . Nou jullie hebben een hele mooie tijd zo te zien . Mooi dat jullie je zo vermaken .dat park met de lichten echt cool . Groetjes van het koude kikker landje en jullie ook prettig weekend .
  2. Marjan:
    29 maart 2016
    Hee meiden,
    Ik ben net ingestapt op jullie reis. Leuke verslagen, mooie foto's.
    Ik had natuurlijk al eens wat verhalen gehoord via Gea en via de app.
    geniet van jullie mooie leventje daar.
    Liefs uit Franeker
  3. Heit Johan:
    11 april 2016
    Zeg dames komt er nog eens een update of zijn jullie Nederland al helemaal vergeten.